“Хочу щоб мої клієнти дізналися що я можу все і безпосередньо на першому екрані першої сторінки! Щоб не крутили коліщатко мишки!”
Часто люди охочі замовити сайт думаю саме так.
А на виході виходить приблизно так:

В азіатському інтернеті це нормально в силу специфіки менталітету і розвитку технологій.
На нашому на щастя це дикість.
Для того, щоб переконати вас в необхідності іншого підходу проведу кілька аналогій. Напевно кожен робив або хоча-б стикався з ремонтом.
Головне – в початок
Шукаєте фахівця по теплому підлозі? Шукайте серед фахівців по теплому підлозі! Не шукайте серед штукатурів і плиточників.

Так само і з сайтом. Викладіть свою головну спеціалізацію на вигляд. Відвідувачі вашого сайту хочуть переконатися у вашій експертність а потім поспілкуватися з вами.
Решту можна на другому плані розмістити. Але про нього трохи нижче.
допродажу
Коли ви замовили ремонт в квартирі виявляється потрібно / можна ще зробити проводку, тепла підлога, зміцнити пластикові вікна від злодіїв, покласти плитку на кухні, вбудувати труби в стіни і унітазний бачок теж. Кам’яну стільницю на кухню і вбудовану техніку, натяжні стелі, світлодіодне підсвічування зон …

Спочатку продайте свою основну послугу а потім обов’язково додайте корисностей. Це додаткова цінність для клієнта. Він хоче отримати все з одних рук і з комплексної гарантією. А ви на цьому більше заробите або зробите додаткову знижку тому, що платите за залучення клієнта один раз.
спеціалізація

Коли вам потрібно прокласти проводку в новій квартирі напевно ви довірите цю роботу досвідченого майстра, який добре розбирається в цій справі. У якого є досвід робіт з прокладання проводки і позитивні відгуки. Справа навіть не в безпосередньо прокладці. Прокласти може будь-який будівельник. А зробити так, щоб розетки були в зручних місцях. Щоб проводка витримала навантаження через 10 років. Щоб ці 10 років не потрібно було довбати стіни через помилки в проектуванні електрики. Щоб це було безпечно і зручно в обслуговуванні.
Так і з сайтом. Якщо ви кращі в вашої спеціалізації – викладайте на головну сторінку сайту саме цю спеціалізацію. Не потрібно здаватися майстром на всі руки. Клієнти хочуть працювати з експертом. І часто дешевше переплатити експерту, ніж потім розгрібати наслідки роботи “Майстри на всі руки”.
Чисто і красиво
Вам подобається акуратний будівельник, який прибере за собою, приходить не в рваних джинсах і футболці а в спец формі і без запахів? Вашим клієнтам теж.

Перше враження про вас робить ваш сайт.
Чистота, порядок на сайті асоціюється з вашим бізнесом. І навпаки – сміття на сайті підсвідомо переноситься і на вас.
Подумайте про зручність сайту для клієнта. Займіться юзабіліті. Це незрозуміле слово насправді дає результати у вигляді збільшення кількості звернень.