Знайома ситуація коли є безліч ідей для маркетингової стратегії і не вистачає часу для їх реалізації? Як же правильно розставити пріоритети (контент-маркетинг або SEO), щоб отримати максимально ефективний результат?
Жоден маркетолог не висловить своє заперечення: і SEO, і контент-маркетинг є цінністю але кожна свою. Тоді коли успіх вашого бізнесу залежить від веб-трафіку, критично важливими будуть обидві технології.
Цінність технічної пошукової оптимізації (SEO)
SEO призначена для просування вашого сайту в пошукових системах. А грамотна пошукова оптимізація, допоможе вам не бути оштрафованим в пошукових системах.
Зовсім недавно, технічно оптимізований сайт – це було все що вам необхідно. Хороша структура веб-ресурсу, кілька пристойних сторінок, добре наповнених контентом, добре продумані заголовки і ключові слова і ви “приречені” на успіх в пошуковій оптимізації!
Але це більше не працює. Все різко змінилося. Всі прийоми як домогтися досконалості в технічному SEO всім давно відомі. Тепер досить не складно оптимізувати сайт під пошукові системи. Більшість компетентних компаній вміють створювати сайти з усіма необхідними елементами SEO.
Таким чином, вам буде недостатньо простої технічної пошукової оптимізації для того щоб домогтися верхніх місць в результатах пошуку.
Якщо майже у кожного вашого конкурента оптимізований за всіма правилами технічного SEO сайт, то які ж переваги у вас? Ні одного.
Основні стандарти в галузі пошукової оптимізації встановлені і вам слід їх дотримуватися. Ось це і є призначення технічного SEO – не збільшення трафіку, а щось на кшталт будівництва “дороги”, по якій він буде рухатися. В наші дні оптимізація сайту вже не означає приріст трафіку, але вона дає гарантію що ваш сайт впорається з його збільшенням.
Технічний SEO більше не додає вам трафік – він просто просуває ваш сайт вгору для більшого успіху. Пошукова оптимізація – реалізація sitemap.xml, оптимізація robots.txt, а також забезпечення заголовків кожної сторінки максимум в 65 символів – вже не забезпечать вас високим рівнем конверсії.
Сумнівів немає – технічний SEO необхідний. В основному для підтримки трафіку. Але бувало й так, що сайти з помилками в кодах, з непрацюючими посиланнями, з оптимізованими заголовками і недостатньо хорошими метаданими займали перші місця в списках результатів пошукових видач і обходили всіх конкурентів. Питання: як таке може бути? Відповідь: контент-маркетинг.
Значення контент-маркетингу
Контент-маркетинг – це і є джерело трафіку.
Оскільки майже кожен ваш конкурент дотримуються всіх правил технічного SEO, то вам слід зробити щось інше щоб виділитися і отримати необхідний трафік. І це контент-маркетинг – перевірений спосіб отримати цільовий трафік і домогтися масового брендингу шляхом публікації привабливого контенту. Шанси домогтися успіху ігноруючи контент-маркетинг незначні (один до трьох трильйонів).
Ось ще один момент, майже кожен маркетолог практикує контент-маркетинг, але у кожного чи з них є чітка стратегія?
На це питання, згідно з результатами опитування Інституту контент-маркетингу на початок поточного року відповіді були такі: «так» – 48%; «Немає» – 47%; «Не впевнений» – 5%.
Для наочності ось діаграма:
Виходить що більше половини опитаних мають стратегію. На діаграмі розглянуті тільки стратегії документально оформлені.
Також, B2BMarketingInsider.com повідомляє що 90% всіх американських організацій використовують контент-маркетинг при цьому не маючи документально оформленою стратегії.
Відповідно і витрати на такого роду прийом просування збільшуються і на сьогодні становлять понад чверть бюджету маркетологів.
Звучить обескураживающе – також як і з SEO, все застосовують контент-маркетинг.
Але ось в чому різниця:
У випадку з пошуковою оптимізацією ви не зможете “стрибнути вище голови”, так як існують стандарти в SEO не дозволяють досягти більшого результату ніж встановлений рівень.
Так, наприклад, ваш 301-й редирект буде таким же 301-им як і у вашого конкурента. Теж саме і з цільовими словами: ви визначаєте для себе ключові слова і справа зроблена. Звичайно ж їх згодом можна оптимізувати, але одними тільки SEO домогтися переваги над конкурентами неможливо.
Інша справа контент-маркетинг. Цією технологією кожен має на своєму рівні і тут все в ваших руках чим краще ваш контент-маркетинг, тим більше конкурентоспроможний ваш веб-ресурс.
“Контент – король!”
Можливо ви вже чули цю фразу. Білл Гейтс вжив її вперше в своїй статті в 1996 році.
Просто вражає наскільки його слова (вісімнадцятирічної давності) актуальні сьогодні!
Кілька цитат з його статті:
– На контенті в Інтернеті, я вважаю, будуть також заробляти як і свого часу на теле- і радіомовлення.
– Безліч компаній отримують можливість залучити клієнтів надаючи інформацію і розваги.
– Будь-який за розмірами компанії під силу цим займатися.
– Однією з цікавих особливостей Інтернету є те, що будь-який, у кого є комп’ютер і модем, може публікувати весь контент який йому вдасться створити.
– Можливості настільки привабливі, що багато хто планує створення контенту.
– Якщо користувачі все ж готові читати з монітора, то вони повинні отримати актуальну та цінну для них інформацію, яку вони зможуть використовувати за власним бажанням.
– Незабаром привабливість Інтернету стане неймовірно висока за рахунок збільшення інформації в ньому.
– Успіх чекає того, хто сприйме Інтернет як ринок досвіду, ідей і товарів – ринок контенту.
Те що було вірно тоді, вірно і зараз. Контент-маркетинг безсумнівно цінний.
Як же правильно розподілити час?
І технічний SEO та контент-маркетинг важливі. Саме тому маркетологам слід не вибирати щось одне, а розподіляти час між обома технологіями.
Ось приблизна схема можливого розподілу часу:
1. Налаштувати і довести до досконалості технічний SEO.
2. Починайте розробляти і слідувати своїй маркетинговій стратегії: присвятіть час створення вражаючого контенту.
В даний час залишилося не так багато можливостей для покращення технічного SEO: потрібно тільки слідувати стандартам.
А ось з контентом доведеться працювати постійно. Звичайно ж, завжди потрібно буде трохи часу присвячувати і SEO: оптимізація заголовків, зміна ключових слів … Але більшу частину часу доведеться витрачати все ж на контент – це факт, який не підлягає обговоренню.
На початку звучало питання: що допомагає отримати максимально ефективний результат (контент-маркетинг або SEO)? Відповідь проста: обидві технології важливі.
Але тепер, коли ви розумієте значення кожної (і то що технічний SEO передує контетн-маркетингу) ви можете ефективніше працювати, застосовуючи свої знання.