Дві прості техніки переконання здатні підвищити конверсію ваших цільових сторінок

Час читання: 8 минут

Надішлимо матеріал вам на пошту

Цільові сторінки – є найбільш цінним елементом на вашому сайті. Ви не тільки витрачаєте гроші на їх дизайн, оптимізацію та рекламу, але ще і заробляєте завдяки їм. Але найчастіше ми нехтуємо деякими потужними техніками переконання, які відомі людству.

Існує два дуже ефективних і перевірених часом методу переконання, якими слід користуватися.

1. На зображенні повинні бути реальні люди

Найбільш очевидним фактом є те, що ми постійно взаємодіємо з людьми: звертаємося до людей, купуємо у людей, довіряємо людям, спілкуємося з людьми.

Як це можна застосувати до цільової сторінці?

Доведено, що люди вважають за краще бачити собі подібних на цільових сторінках.

Nielsen Norman Group провели дослідження, в результаті яких з’ясувалося, що існує 3 елементи дизайну, здатних привернути увагу відвідувачів веб-ресурсу:

1) простий текст;

2) особа;

3) тіло.

Як видно зі списку, 2 з 3х елементів пов’язані з людським зображенням.

В ході проведення кількох А / В тестів, мета яких була вивчити вплив зображення людей на конверсію, з’ясувалося, що фото людей на сайтах однозначно позитивно впливають на перше враження про надійність веб-ресурсу.

Також, аналогічні дослідження, проведені іншими маркетологами підтвердили, що цільові сторінки з фотографіями і відеокліпами людей викликають значно більшу довіру до сайту, ніж Лендінзі без них.

Ось приклад застосування такої технології CRM Highrise:

А так це застосовує FluidSurveys:

А так цю технологію використовує Google на сторінці Google Analytics:

 

І ще один приклад застосування технології від Бізнес Молодості:

Що стосується статі, національності, зовнішніх даних і т.п., можна сказати, що на ефективність це мало впливає – важлива наявність фотографії людини.

Це елементарний, але дуже дієвий метод і результат не змусить себе чекати: ви ймовірно відразу помітите поліпшення показників CTR і підвищення коефіцієнта конверсії цільової сторінки.

2. Виявіть вплив

Спроби впливу часто розглядаються, як негативна техніка переконання, що найчастіше буває недоречно. Однак, в разі інтернет-маркетингу, цей метод цілком виправданий.

Вплив вашої цільової сторінки полягає в дизайні і здійснюється за допомогою двох елементів:

1) розмір;

2) простота.

Основні елементи цільової сторінки повинні бути великими і простими для сприйняття, щоб відразу ж звертати на себе увагу користувачів.

Розглянемо 4 приклади використання впливу як одного з переконують факторів цільової сторінки:

1. Використання великих заголовків
Майже на всіх цільових сторінках використовуються великі заголовки для більш ефективного залучення уваги.
Збільште заголовок лише на кілька пікселів і ви відразу ж підвищите його вплив.
Майже на всіх прикладах нижче ви побачите застосування цього прийому.

2. Використання великих зображень
Великі картинки також привертають увагу відвідувачів. Зображення здатне візуалізувати повідомлення, яке користувач не в змозі проігнорувати.
Squarespace на своїй цільовій сторінці розміщує великі зображення і це виглядає переконливо. \

Hipstamatic робить те ж саме і це в їхньому випадку виглядає дуже доречно, так як сфера їх діяльності – фотографія.

А так це використовує Бітрікс24:

3. Використання впливових слів
Мова також є одним з впливових факторів. Слід використовувати напористу мова. Часто це імперативи (будь-який дієслово, що спонукає до дії: заповніть, отримаєте, напишіть), владні слова (потужний, сильний, шокуючий, революційний), найвищий ступінь (кращий, найбільш, вищий, більшість, надзвичайний, повністю) і короткі слова (НЕ більше 5-6 букв).

Ось як це виглядає на деяких ефективних цільових сторінках:

На сторінці Everest можна побачити імперативи і короткі слова. Слід звернути увагу на дві кнопки СТА, їх текст виглядає впливове і переконливо, що сприяє підвищенню конверсії.

А компанія Apple використовує практично всі можливі техніки переконання: простота, великі заголовки, великі логотип і зображення:

4. Бути простіше

Вплив і простота тісно пов’язані між собою.

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!