Кейс щодо поліпшення Лендінзі “Допомога при податкових спорах”

Час читання:

Надішлимо матеріал вам на пошту

клієнт

Правова група «Домініон». Компанія працює на українському ринку юридичних послуг c 2005 року.

«Домініон» – клієнт для нас не новий. Розробляли для них Лендінгем audit-neruhomosti.dominion.ua. Зараз реклама приносить прибуток клієнту з ROI приблизно 550%.

Перед початком роботи з нами зв’язався партнер правової групи, адвокат Михайло Гончарук та сказав, що хоче пропрацювати напрямок податкових суперечок. Клієнт планував розширити базу споживачів в цій ніші. Ми проаналізували стару цільову сторінку і виписали основні гіпотези підвищення конверсії на Лендінзі. Після узгодження всіх правок ми впровадили їх.

Старий Лендінгем

новий Лендінгем

Зміни стосувалися:

  • адапівной верстки
  • команди
  • практичних кейсів
  • call to action

Після закінчення роботи ми налаштували і запустили трафік з Google Adwords і перевірили конверсію. Однак вона залишилася на колишньому рівні.

Уроки, які ми витягли. У подібних складних нішах необхідно постійно тестувати різні гіпотези, поки не знайдеться оптимальна модель. Тому зараз разом Михайлом Гоначаруком розробляємо план впровадження змін і тестування ніші.

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!