Кейс з розробки Лендінзі “Аудит нерухомості”

Час читання:

Надішлимо матеріал вам на пошту

клієнт
Правова група «Домініон»

На ринку юридичних послуг України – c 2005 року.

Успіхи компанії в цифрах на початок 2016 року:

  • 1217 задоволених клієнтів
  • 3007 виграних справ у господарських і адміністративних судах
  • 9550 виграних справ у судах загальної юрисдикції
  • 44 відсуджених об’єктів нерухомості
  • 18 млн. 340 тис грн, зекономлених клієнтами в суді податкових донарахувань
  • 124 млн 238 тис грн, збережених нашим клієнтами
  • 380 млн 831 тис грн, стягнутих на користь наших клієнтів

Посилання на Лендінгем http://audit-neruhomosti.dominion.ua/

У нас з правової групою «Домініон» ще в 2010 році був загальний клієнт, тому один одного знали. А недавно випадково зустрілися на нетворкінгу, дізналися про завдання – створення вузькоцільовий Лендінзі для юридичних практик. Одна конкретна і зрозуміла цільова аудиторія, один конкретний і зрозумілий продукт – один Лендінгем. Здається це запорука успіху.
На початку перед нами поставили завдання – зробити Лендінгем і налаштувати на нього рекламу в google adwords.

Розробка Лендінзі зайняла 3 тижні від ініціації проекту до готового результату. Початок робіт: 02.10.2015. Здача проекту: 23.10.2015.

Хронологія розробки: 15 робочих (22 календарних) днів.

Хронологія розробки

  • Розробка структури посадкової сторінки і її твердження. 2 дні
  • Підготовка та узгодження контенту. Частина інформації готували ми, ґрунтуючись на даних попереднього етапу. Контент, що стосується специфіки і нюансів надання послуги, готував клієнт. 5 робочих днів.
  • Розробка і узгодження дизайну. 2 дні.
  • Верстка. 2 дні.
  • Наповнення контентом. 0,5 дня.
  • Тестування. 0,5 дня.
  • Узгодження з клієнтом, внесення правок. 3 дні.
  • Тестування. 0,5 дня.
  • Запуск. 0,5 дня.

Перший етап рекламної кампанії пішов “в нуль”. Маржа послуг покривала вартість залучення клієнта, але заробити не давала. Був зроблений висновок, що ця послуга працює для залучення клієнтів в правову групу «Домініон». Заробіток планується на повторних продажах цим клієнтам інших послуг. Що теж добре.

За перші 3 місяці коефіцієнт конверсії у клієнта склав 1,6%

Зараз реклама приносить прибуток клієнту з ROI приблизно 550%.

У плані розвитку: збільшення конверсії Лендінзі і поліпшення реклами з метою знизити вартість залучення клієнта і зробити цю послугу прибутковою окремо.

аудит нерухомості

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!