Кейс зі створення та просування сайту оптового напрямку заводу обробки скла

Час читання: 7 минут

Надішлимо матеріал вам на пошту

Цьому Клієнту нас порекомендував його партнер, компанія ПБК, якої ми також надаємо послуги.

Спочатку Клієнта цікавила зміна компанії, яка займалася техподдержкой його сайту. В ході спілкування і обговорення цілей і потреб Клієнта ми з’ясували, що його потребами є створення ефективного каналу залучення покупців через інтернет, автоматизація обліку і контролю замовлень через сайт, а також необхідність поділу каналів залучення оптових покупців (великих замовників) і роздрібних.

Для реалізації цих цілей, була розроблена Стратегія по залученню цільових клієнтів. Був перероблений існуючий сайт Клієнта для оптимізації каналу продажів роздрібного сегмента, і розроблений новий сайт (включаючи створення профільного контенту) для залучення великих замовників.

Для контролю і аналізу каналів залучення покупців з інтернету, була впроваджена система Call tracking, проведена інтеграція з системою Bitrix24 CRM, побудована система наскрізної аналітики.

За перший місяць роботи було проведено аналіз сайту і джерел трафіку. Зробили висновки, почали покращувати рекламні кампанії і сам сайт. Після проведення швидких поліпшень, які за нашими гіпотез дали максимальний ефект, ми приступили до передпроектному дослідженню для розробки нового сайту.

Передпроектна дослідження

  • Вивчили цільову аудиторію і її потреби.
  • Провели аналіз конкурентів в інтернеті: їх сильних і слабких сторін.
  • Виписали перелік можливого функціоналу на нашому сайті і чим ми можемо виділитися в очах клієнта виходячи з його потреб.
  • Пропрацювали сценарії поведінки користувачів на сайті.
  • Склали структуру сайту і намалювали прототип:

З метою прискорення запуску сайту вирішили купити готовий дизайн, адаптувати до відповідних кольорам. Природно сторінки верстали так, як запланували в прототипі. Це підтверджує, що отрисовка унікального дизайну може бути вигідна тільки в разі прямої необхідності.

Паралельно ми вирішували поточні завдання на існуючому сайті, тому не поспішали з новим. В результаті перед запуском розробки у нас вийшов прототип сайту, чітке розуміння цільової аудиторії і каналів просування.

Гарне планування і підготовка до проекту дала свої результати.

Фактично сайт зробили за 11 тижнів, що з урахуванням специфіки b2b ринку можна назвати хорошим терміном.

Найскладніше на етапі розробки сайту це збір інформації про обладнання та його можливості. Так, як клієнт людина зайнятий – не завжди є можливість оперативно давати відповіді на наші запитання. Також не весь контент взагалі вийшло зібрати. Але ми разом з клієнтом впоралися і сайт зараз радує око.

Технологічно складного на сайті немає, але обсяг дрібниць, які потрібно врахувати при розробці змушує навіть досвідченого менеджера проектів враховувати кожну деталь.

Після запуску сайту ми налаштували контекстну рекламу Яндекс Директ і google adwords. На другий місяць з’явилися перші замовлення клієнтів, які прийшли з органічної видачі.

Ціна ліда в липні була 1000 рубро. У вересні та жовтні – 500.

Мета, яку перед нами поставив клієнт досягнута, у нас є окремий b2b сайт, який приносить клієнтів.

Але на цьому ми не зупинилися.

У липні підключили систему відстеження дзвінків без використання незручних промо-кодів, а з динамічними номерами телефонів, що абсолютно комфортно для відвідувачів і відділу продажів. Для реалізації системи написали свій модуль до WordPress щоб забезпечити підключення номерів клієнта до аналогової АТС. Тепер у нас є не тільки досвід впровадження call tracking, але ми також знаємо що у цих систем під капотом. Найголовніше: телефонні номери належать клієнту, дзвінки проходять безпосередньо від оператора зв’язку на АТС клієнта. Це забезпечує юридичну безпеку номерів і якість зв’язку.

Після впровадження колл трегкінга ми змогли налаштовувати рекламу по більш об’єктивними даними. Наступний крок – CRM.

Ми налаштували збір звернень клієнтів в єдиний простір – Бітрікс 24.

Туди потрапляють: листи на пошту, дзвінки, звернення через онлайн чат, заявки через сайт.

І зіткнулися з труднощами: менеджери у відділі продажів клієнта відмовилися працювати в CRM, мотивуючи це тим, що і так пам’ятають якому клієнту що обіцяли і не хочуть робити подвійну роботу. Завдання переконати менеджерів нам з клієнтом ще належить вирішити.

Найближчим часом плануємо оновити сайт для роздрібних клієнтів для збільшення його конверсії і впровадження технологій, які ми обкатали на b2b ресурсі.

Як це виглядає

Концепція Головної сторінки сайту базується на чотирьох основних напрямках діяльності Компанії

Ретельно продумали портфоліо і порядок розміщення проектів

Продумали, як просто і візуально зрозуміло показати технічні характеристики продукції

Додали можливість клієнту прикріплювати схеми і креслення для прорахунку

Підключили онлайн чат, що збільшило конверсію відвідувачів в заявки.

Графік відвідуваності сайту для великих замовників:

За 10 місяців роботи отримано понад 1000 лидов.

З відкликанням директора компанії “Стекко” Ріната Файзуллина можна ознайомитися за цим посиланням:

Відгук директора компанії “Стекко” Ріната Файзуллина

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!