Оптимізація лід-форми: як спрощення трехшаговий лід-форми підвищила конверсію на 30%?

Час читання: 15 минут

Надішлимо матеріал вам на пошту

Давайте поглянемо правді в очі – мало хто отримує задоволення від заповнення всяких форм. Однак, іноді люди змушені заповнювати форми заради того що вони отримують після заповнення. Чим простіше ваша форма – тим більший коефіцієнт конверсії.

Далі приклад спрощення трехшаговий лід-форми, яке призвело до підвищення заповнюваності на 30%.

Опис експерименту.

клієнт: сайт служби доставки в Данії, де ви можете отримати пропозиції з доставки від різних перевізників протягом 1-2 годин після того як заповніть форму. Пропозиції приходять на електронну пошту клієнта.
мета: підвищити коефіцієнт конверсії та залучити більше потенційних клієнтів.
Гіпотеза: зробити форму зрозумілішою і менш лякаючою для клієнтів таким чином збільшити шанси того що її заповнять до кінця.
завдання експерименту : Відповісти на питання, чи буде спрощення форми реально впливати на підвищення коефіцієнта конверсії?
результат : Збільшення коефіцієнта конверсії на 30%.

оригінал:

Оригінал лід форми

 

Спрощена форма:

Спрощена лід форма

Крок перший (опис)

крок перший

Перелік змін:
1) Назви полів поміняли своє розташування: на оригіналі більшість зліва, в спрощеній формі – зверху. Це значно поліпшило зорове сприйняття і читабельність сторінки в цілому.
2) Розширено опис деяких полів. Так, наприклад, поле “Опис” перейменовано на “Опишіть вантаж який потрібно доставити”, а поле “Загальна вага” стало називатися “Який загальна вага вашого вантажу?”
3) Заміна текстового поля на список, що випадає (в розділі вказівки ваги посилки). Перевізнику потрібна інформація про вагу вантажу для того щоб виставити реальну ціну доставки, але, як показує практика, визначення ваги посилки ставить деяких користувачів в глухий кут. Саме для цього було створено меню, що випадає в якому вибирається приблизний вага вантажу.
4) Замість непримітною кнопки “Далі” була створена велика яскрава кнопка з назвою наступного кроку, для підвищення розуміння що ж чекає клієнта на наступному етапі.
5) Замість того щоб кожне поле позначати (*), як обов’язкове до заповнення, було прийнято рішення позначити ( “необов’язково”) лише ті поля які заповнюються на розсуд клієнта. Це візуально спрощує форму і робить її не такою “переповненій”.

Крок другий (відправка і отримання)

крок другий

зміни:
1) Практично все те що торкнулося першого кроку (розташування назви полів, опис, кнопка призову до дії замість “далі”, обов’язкові / необов’язкові для заповнення поля.
2) Зменшено загальна кількість полів з 22 до 6. В оригінальній формі були окремі поля для введення годин і хвилин, а також, дня, місяця і року! У спрощеній – випадає календар, де можна вибрати потрібну дату, натиснувши на неї мишкою.
Більш того, в оригінальній формі, клієнти змушені були вибирати інтервал дат для отримання вантажу. Як показала практика, більшість воліє отримати посилку в певний день, в зв’язку з цим, в “оновленій” формі, поле для введення другої дати випадає тільки в випадки, якщо клієнт вибрав інтервал дат.

Крок третій (контактна інформація)

крок третій
1) Все що зазначено в кроці 1 і 2.
2) Замість 6 полів стало 4. Виявилося, що поля із зазначенням поштового індексу і адреси можна було безболісно втратити, так як для того щоб зв’язатися з клієнтом досить знати ім’я, адреса електронної пошти, телефон і, бажано, назва компанії.
3) Всі 4 поля розміщено в 2 колонки, що візуально спрощує форму.

Тема (зміна заголовка і опису реєстрації)

Зміна заголовка і опису реєстрації

Перелік змін:
1) Назва самого заголовка. Оригінал звучить: “Заповніть форму – це займе всього хвилину”. Змінений варіант: “Отримайте безкоштовно і без зобов’язань пропозиції по доставці”. Також, було додано невеликий підзаголовок, який гласить: “Після реєстрації за три кроки ви отримаєте на електронну пошту 4 пропозиції безпосередньо від перевізника”.
Таким чином, клієнт відразу бачить вигоду яку він отримає і це мотивує його діяти.
2) Під заголовком розміщено опис всіх етапів, які треба буде пройти під час реєстрації.

Результати і цифри

Для отримання статистики і визначення ефективності змін, порівнювалися 90 днів до і 90 днів після застосування спрощеної лід-форми.

Як видно зі статистики, спрощена форма набагато ефективніше оригінальної.

Статистика

Точка на графіку – момент переходу на “оновлену” форму. На графіку видно що конверсія покращилася і більше не опускалася до попереднього рівня.

коефіцієнт конверсії

А в цій таблиці показано що коефіцієнт конверсії збільшилася на 30,3% (це значить що істотно збільшилася кількість тих клієнтів, що починають з кроку 1 і завершують процес реєстрації)

Графік

А тут видно по кожному кроці: перший етап пройшло на 67,4% більше користувачів, 2й і 3й – на 90,2% і 92,7% відповідно.

Який же урок ми з цього засвоїли?

Чим простіше і зрозуміліше лід-форма, ніж вона привабливіша візуально – тим більше у неї шансів бути до кінця заповненою.

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!