Оптимізація посадкової сторінки для відвідувачів різних фаз споживчого циклу.

Час читання: 6 минут

Надішлимо матеріал вам на пошту

Всі фахівці, що займаються просуванням компаній в інтернеті, знають, що чим більша кількість людей відвідає посадкову сторінку, тим більше буде переглядів офферной реклами, а в підсумку – більше лидов на Вашій сторінці.

Але також відомо, що відвідувачі можуть бути з різними інтересами: для одних хочеться детальніше дізнатися про пропозиції, інші акцентують увагу лише на ціні за товар або послугу, а третій тип відвідувачів нестійкий в своєму виборі у таких людей можливість здійснення покупки залежить від того, на якому етапі прийняття рішення вони знаходиться.

Дуже важливо враховувати інтереси всіх видів потенційних клієнтів. Але очевидним є той факт, що для людей, які цікавляться тільки вартістю продукту, і тих, хто хоче глибоко вникати в подробиці і деталі, Лендінгем сторінка в ідеалі повинна виглядати абсолютно по різному. В такому випадку, заманюючи одну сферу цільової аудиторії можна втратити інтерес у інший.

Що ж робити з цією проблемою?

Пропонуємо Вам ознайомитися з 9 найбільш дієвими прийомами, здатними забезпечити відмінний користувальницький досвід і взаємозв’язок з людьми на різних фазах споживчого циклу.

1. Оптимізувати швидкість завантаження landing page

Запам’ятайте – для залучення уваги потенційного клієнта до офферной рекламі у вас є вже не 8 секунд, як в минулому році, а всього 2.6. Якщо користувач їх проведе в очікуванні завантаження Вашого сайту – лидов не буде. Оптимізуйте швидкість завантаження, і це питання вирішиться.

2. Розкажіть в заголовках про найважливіше

Так як хедлайнів привертають до себе початкове увагу, в них повинні відображатися основна суть і переваги Вашої пропозиції.

3. Використовуйте правильні кольору

Порядку 85% клієнтів вибирають товар, відштовхуючись від його кольору. Тому Ваша мета – підібрати правильну колірну палітру, яка використовується на посадкової сторінці.

Приклад правильного вибору кольору

4. Усуньте зайві елементи

На сторінці Лендінзі повинні знаходитися тільки найнеобхідніші елементи. Все інше буде відволікати увагу користувачів. Навіть, наприклад, бічна панель посилань може стати головною причиною втрати потенційних покупців.

5. Складайте правильний текст заклику до дії

Текст, вказаний на кнопках призову до дії, повинен передавати переваги, які людина отримає, а не трудомісткий і заплутаний процес надання даних, який йому потрібно пройти.

6. Неодноразово згадайте вигоди вашого оффера

Як згадували вище, для залучення уваги клієнта до офферной рекламі у Вас є лічені секунди. Тому використовуйте всі можливості для переконання клієнта в цінності і важливості оффера. Якщо можете гарантувати якусь вигоду для покупця від використання Вашої продукції – згадуйте про це якомога частіше в заголовках, роликах, банерах та один елементах лендінговой сторінки.

Неодноразово згадуйте вигоду

7. Приділяйте увагу тайтла сторінок

Тайтл сторінки Лендінзі повинен відображати суть вашого оффера. Припустимо, ви шукайте в інтернеті сайт стоматологічної кліннікі. Який заголовок сторінки вас більш приверне – “Стоматологічна клініка Astra Dent” або “Марков і ko”? Швидше за все ви виберете ту сторінку, яка більше відповідає вашому запиту.

Приклад тайтла сторінки

8. Використовуйте соціальні докази

Позитивні відгуки і рекомендації говорять про ефективність вашого продукту, що істотно викликає довіру у покупців. Важливо вказати якомога більше інформації про рецензента.
Бажано, щоб в змісті відкликання було чітко описано, як ваш продукт вирішив його проблему. Це значно підвищить рівень довіри.

9. Тестируйте, тестируйте і ще раз тестируйте

Ніколи не зупиняйтеся на досягнутому результаті! Навіть якщо він дуже хороший, завжди можна вносити нові зміни, які кожен раз будуть збільшувати коефіцієнт конверсії.

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!