Перші кроки вашого контент-маркетингу

Час читання:

Надішлимо матеріал вам на пошту

Давно не секрет, що основні бізнес-процеси взаємопов’язані з систематичним отриманням постійного, часом повторюваного і передбачуваного результату з мінімальними можливими відхиленнями. Час від часу ці процеси необхідно модернізувати, тим самим підвищуючи ефективність компанії і виводячи її на новий рівень доходу.

В цьому аспекті маркетинговий підрозділ має йти одним курсом з усією компанією: чим грамотніше будуть налагоджені виробничі процеси, тим кращий результат вони дадуть.

Термін «agile-маркетинг» бере свій початок від agile-моделі організаційного процесу, головне призначення якої полягає в максимально швидкому в порівнянні з традиційною моделлю надання клієнту товарів і послуг. Agile-маркетинг є здебільшого переробленим і переосмисленим маркетингом, які мають головну мету – донести до клієнта цінність товару або послуги, тільки набагато швидше.

Сьогодні не можна допускати великих затрат часу, інакше ви просто не встигнете.

Представлений на ваших ресурсах контент високої якості відіграє велику роль в лідогенераціі і продажах, значить, що входить маркетинг є одним з найбільш важливих напрямків інтернет-маркетингу на поточний момент.

Ми пропонуємо вам ознайомитися з 11 перших кроків, необхідними компанії для стовідсоткової реалізації потенціалу контент-маркетингу з урахуванням agile-принципів.

1. Дізнайтеся якомога більше про своїх клієнтів

Слід зосередити увагу на попередньо визначеної цільової аудиторії. Саме в цьому сегменті можна знайти найцінніших покупців, і далі зрозуміти, чим вони мотивовані і якими принципами слідують, приймаючи рішення.

Ваше завдання на першому етапі – з’ясувати, до якої стадії циклу продажів (до незнання, знання, інтересу, пошуку, покупці) ваші клієнти найближче.
Знання запитів цільової аудиторії – це найкращий ключ до якісних продають сторінок. Також ЦА є сенс семментіровать і для кожного сегмента створювати свій контент.

2. Залучіть до роботи редактора

Кожній контент-маркетингової програми необхідний фахівець, що володіє значними знаннями та навичками в розвитку даної стратегії і досвідом адміністрування свого творчого процесу.

Обов’язки редактора:

  • Редагування і публікація найбільш затребуваних і актуальних тем;
  • Участь у вирішенні питань, пов’язаних з художнім і технічним оформленням редагованих видань;
  • Спільно з авторами і технічним редактором розглядати ілюстративні матеріали, визначати їх місце у виданні;
  • Готує виноски, дублікати, робочі змісту;
  • Перевіряти справжність і правильність вказуються цитат і матеріалів.

3. Організуйте спільноту, зав’язане на вашому контенті

Створіть віртуальне або реальне спільнота, для якого ваш контент буде сполучною ланкою. За допомогою цих людей можна буде діяти набагато ширше, і примножити свої зусилля.

Основу такого співтовариства можуть створити фрілансери, передплатники, авторитетні особи та інші.

4. Контент повинен бути цікавим

За допомогою створеного вами контенту можна встановити хороший контакт з потенційними клієнтами та надавати на них вплив. Не слід упускати цю чудову можливість.

Як зробити контент-маркетинг ефективним?

5. Постійно працюйте над своїм контентом, щоб використовувати його кілька разів

Намагайтеся використовувати створений контент кілька разів. Зверніть увагу на інші аспекти, на те, що раніше могло бути проігноровано. Доповніть контент новими фактами і пустіть статті знову в справу.

6. Фокус на конверсію

Переконайтеся, що кожна випущена стаття містить чіткий і привабливий заклик до дії. Цільове дію – це саме те, заради чого взагалі все затівалося.

Нехтувати такими речами не можна. Майте на увазі, що на сукупний дохід впливатимуть ваші маленькі перемоги на кожному рівні конверсії.

7. Знайдіть безліч точок дотику з контентом

Продумайте план просування своїх матеріалів. Чим більше ресурсів вам вдасться підключити, чим більше каналів задіяти, тим імовірніше, що контент впливає на адресата.

Варіанти каналів просування: партнерські програми, контекстна реклама, холодні дзвінки, email-маркетинг, соціальні медіа, створення корпоративного сайту, позитивні відгуки про вас від експертів у вашій області і т.д.

8. Графік постинга

Чіткий графік підготовки і публікації матеріалів – найважливіший момент в роботі відділу контент-маркетингу. Налаштуйтеся на ритм виходу свіжих статей і ніколи не збивайтеся з нього.

Оптимально співвіднести цей графік з розміщенням постів в соціальних медіа.

Для прикладу: найбільша відвідуваність в Facebook – в середу і в п’ятницю, а в вихідні відвідуваність збільшується на третину. Проте, якщо узагальнити всі дослідження, то з’ясовується, що найчастіше постять в цій соціальній мережі в другій половині тижня вранці та ввечері.

Twitter найбільш популярний у вихідні дні. Однак, якщо ви орієнтуєтеся на таких же підприємців, як ви самі, то слід змістити графік випуску матеріалів на будні.

9. Захистіть свої статті від несанкціонованого копіювання

Таке нелегальне копіювання – основна біда контент-маркетингу в інтернеті, але якщо вчасно подбати про авторське право, проблеми можна уникнути. Не даруйте іншим свою інтелектуальну працю і не дозволяйте заробляти на цьому.

Як боротися з копіюванням статей? Є кілька способів. Перший: повідомити Google або Яндекс про авторське право на контент, який планується розмістити. Інформацію про це можна знайти на сайтах самих пошукових систем.

Другий: можна використовувати спеціальні скрипти, що вбудовуються в код тега body файлу header.php.

Третій: можна користуватися різними плагінами для захисту свого контенту.

10. Оцінюйте результати своєї праці

Здійснюйте постійний моніторинг і аналізуйте результати кожного етапу роботи відділу контент-маркетингу. Враховуйте такі показники, як кількість прочитань, кількість скоєних конверсійних дій і економічну ефективність обраної стратегії.

11. Дотримання основної базової стратегії

Слід розуміти, що контент-маркетинг потрібен не заради себе самого контент-маркетингу і не заради клієнтів, а для того, щоб досягти конкретні цілі і виконати поставлені завдання. Стратегія – основний мотив вашої діяльності. Якщо ви впевнені, що настав час внести деякі корективи, починайте саме з стратегії і розуміння кінцевих цілей.

Успіху в ваших починаннях!

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!