Роль сайту в залученні клієнтів для юридичної компанії

Час читання:

Надішлимо матеріал вам на пошту

З минулої статті План інтернет-маркетингу для юридичної компанії ми зрозуміли, як можна отримати клієнтів через Інтернет. Яку роль в цьому відіграє веб-сайт, розповімо далі.

Як приходять клієнти в юридичну компанію:

  • За рекомендацією;
  • Уже знають юриста / компанію;
  • Пошук рішення задачі через знання – знахідка, що ця компанія може вирішити задачу через компетенції;
  • Прямий пошук рішення задачі (через послуги).

Насправді сайт бере участь в будь-якому вигляді.

Навіщо сайт, коли компанію вже порекомендували?

Коли рекомендують юридичну компанію або юриста – зазвичай дають не тільки назва і телефон, але і адреса сайту, або його легко знайти за назвою компанії. Завдання сайту в цьому випадку показати, що компанія дійсно має необхідні компетенціями, щоб допомогти потенційному клієнтові. Показати ключову практику, кейси, ключових фахівців.

знайомство

Коли клієнт знайомий з компанією (добре працює PR) або фахівцем компанії, то, в разі як і з рекомендацією сайт, повинен підтвердити можливість юридичної компанії допомогти потенційному клієнтові. Також сторінка кожного юриста повинна легко знаходитися в пошуковій системі як мінімум по його імені і прізвища.

Пошук інформації про свою проблему

Сайт юридичної компанії повинен відмінно перебувати в природному видачу за інформаційними запитами, що належать до ключової практиці. Цьому сприяють кейси, статті та хороша внутрішня оптимізація сайту. Але не тільки сайт компанії. Також статті авторства співробітників по темі, які розміщені на сторонніх ресурсах.

Прямий пошук вирішення проблеми

Це комерційні запити. Тут головне – картка послуги – практики. З підтвердженням: кейси, відгуки, статті, логотипи клієнтів. Дизайн сайту, що вселяє довіру, коректність роботи сайту. Завдання сайту на даному етапі пройти в шорт-лист.

Яку ж роль відіграє сайт в продажах юридичної компанії?

Підсумувавши, можна сказати, що основний приплив клієнтів юридична компанія одержує не через Інтернет. Але з цього правила є винятки. Коли компанія займається правильним інтернет-маркетингом, має якісний сайт – Інтернет стає джерелом заявок з відчутною часткою

 

Для цього розберемося, що має бути на сайті юридичної компанії:

  1. Явно відображена ключова практика – ми кращі в нерухомості.
  2. Професіонали з описом компетенцій і досягнень.
  3. Кейси роботи зі схожими справами.
  4. Розділ до статей, які показують компетенцію в нерухомості.
  5. Якісний контент – опис послуг, статті, кейси, відгуки.
  6. Відгуки клієнтів.
  7. Логотипи клієнтів і партнерів.
  8. Адаптивна верстка, яка коректно відображає основний контент на мобільних пристроях.
  9. Швидке завантаження сайту.
  10. Мікророзмітки.
  11. Приємний дизайн.

Зробіть свій сайт якісним і ви побачите, як кількість звернень через Інтернет збільшиться.

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!