Як ми створили сайт походів Кулуар

Час читання: 7 минут

Надішлимо матеріал вам на пошту

З Тарасом нас познайомив спільний друг і ми кілька років спілкувалися на тему інтернету, ходили разом в походи. В один прекрасний день, коли вже було ясно, що клубу Кулуар потрібен новий сайт ми зустрілися, прописали цілі сайту і якими інструментами будемо їх досягати.

Ключові цілі, які поставив клієнт:

  1. Реалізувати зручний спосіб підбору походу для користувачів.
  2. Описати похід в гори як простий процес, допомогти підготуватися до походу.
  3. Спростити формування груп, взаємодія між учасниками походів і інструкторами.
  4. Домогтися конверсії вище, ніж на цьому сайті.
  5. Зробити кращий російськомовний сайт за вибором походів.

Передпроектна аналітика зайняла приблизно 3 місяці. За цей час нам вдалося:

  • Структурувати цілі клієнта.
  • Вивчити поточний сайт і його відвідувачів.
  • Описати портрети цільової аудиторії.
  • Вивчити конкурентів, в тому числі іноземних.
  • Продумати сценарії поведінки користувачів на сайті і поза сайтом.
  • Скласти функціонал сайту і структуру сторінок.
  • Намалювати прототип.

Прототіпіровалі тільки ту частину сайту, яку побачить користувач.

прототип

За час проектування сайту ми зрозуміли, що сайт вимагає значно більших витрат, ніж планували спочатку. Взяли паузу на місяць, розійшлися в відпустки. Після повернення затвердили ціну. Почали малювати дизайн.

Етапи розробки сайту:

  • 1 місяць ініціація
  • 3 місяці аналітика, проектування
  • 1 місяць перерва (відпустки)
  • 1 місяць дизайн. Паралельно ТЗ для програмістів
  • 1 місяць верстка
  • 3 місяці програмування
  • 1 місяць тестування і первинне наповнення

етапи розробки
Разом процес зайняв приблизно півроку. Чи не поспішали. Тарас визначив, що вартість і якість для нього важливіше ніж терміни.

Наповнює сайт клієнт силами своїх співробітників, для чого ми розробили адміністративну панель.

Перша рекламна кампанія привела 40 клієнтів, що приблизно вдвічі більше, ніж старий сайт за аналогічний період часу.

Клієнт своїми силами займається просуванням. Основні джерела замовлення (не трафіку) це:

  • природна видача
  • Соц мережі
  • Прямі заходи (оффлайн активність)
  • контекстна реклама
  • Переходи з сайтів партнерів

Пора згадати мети, які перед нами були поставлені

  1. Реалізувати зручний спосіб підбору походу для користувачів.
    Підбір походів вийшов дійсно зручний. Крім сторінки з фільтрами є ще і велика таблиця походів. https://kuluarpohod.com/routes/table/
  2. Описати похід в гори як простий процес, допомогти підготуватися.
    Передбачено розділ зі статтями для новачків. Звичайно з наповненням клієнт не поспішає. У картці походу є вкладки: підготовка і поради, де наводиться список спорядження і дається вся потрібна інформація для підготовки до походу. У радах особисті рекомендації.
  3. Спростити формування груп і взаємодія між учасниками походів і інструкторами.
    Створена міні CRM з функціями управління походами на базі адмінки сайту, яка дозволяє формувати групи, підв’язувати до них інструкторів, передавати контакти учасників інструкторам. Це спрощує роботу менеджерів.
  4. Домогтися конверсії вище, ніж на цьому сайті.
    Середня конверсія по сайту близько 2%. Це явно вище, ніж на старому сайті. На скільки вище виміряти неможливо, тому, що старий сайт не передбачає онлайн заявок.
  5. Зробити кращий російськомовний сайт за вибором походів.
    Один з кращих точно вийшов. Чи стане Кулуар кращим залежить від нашої подальшої работи.Ітого можна сміливо сказати, що завдання, які перед нами ставилися виконані.

Що далі?

Звичайно, ні ми, ні Кулуар не плануємо зупинятися на досягнутому. Ось наші плани на найближчий рік:

  • Зробити адаптивну верстку, яку планували реалізувати після запуску сайту.
  • Вибрати спеціалізовану CRM або спроектувати і доопрацювати існуючу адмінку сайту для виконання необхідних функцій.
  • Впровадити відстеження дзвінків
  • Розробити платформу для автоматичного обліку клієнтів, наведених партнерами. У тому числі особистий кабінет партнера.

Відгук Тараса про нашу роботу можна почитати за посиланням .

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!