Як ми знизили вартість кліка на 18%

Час читання: 5 минут

Надішлимо матеріал вам на пошту

“Оптимізація реклами” – часто використовуваний в інтернет-маркетингу термін, однак не завжди зрозуміло, що стоїть за цим розумним словосполученням.

Мета статті – показати на цифрах, як роботи по оптимізації рекламних кампаній впливають на вартість реклами.

Початкові дані

Період: 01.08.2015 – 31.01.2016.
Тип кампаній: тільки пошукова мережа Google.
Середній бюджет на місяць: 12 200 грн.
CPC за півроку: 2,11 грн.
Кліки: 34 719.

результат

CTR (показник КЕП) виріс з 11,07% до 12,42%, тобто на 1,35 пункту або 12%.

CPC (показник середньої вартості кліка) знизився з 2,23 до 1,83 грн., Тобто на 0,4 грн. або 18%.

Зниження вартості кліка дозволяє:

  • отримати більше замовлень з реклами при тому ж бюджеті;
  • знизити вартість залучення клієнта;
  • підвищити рентабельність інвестицій в рекламу;

Було станом на 01.08.2015:
CTR: 11,07%
CPC: 2,23 грн.

Стало станом на 31.01.2016:
CTR: 12,42%
CPC: 1,83 грн.

Дії щодо оптимізації

1. Проаналізувавши структуру облікового запису, виявили багато ключових слів і мало оголошень. Виходило, що за популярним цільовим ключовими словами показувалися загальні рекламні оголошення.

Розбили ключові фрази по вузьких тематичних групах, написали “заточені” під ключові тексти оголошень.

Що це дало: користувачі у відповідь на пошукові запити бачили рекламу, яка відповідає їх очікуванням. Це збільшило кількість переходів на сайт.

2. Виявили конкуренцію між ключовими фразами всередині аккаунта.

Провели перехресну мінусовку ключових слів, виключивши таким чином внутрішню конкуренцію.

Що це дало: спрацьовувало потрібне ключове слово, а отже і спеціально створене під нього оголошення. Інакше в аукціоні могло виграти інше ключове слово з облікового запису (наприклад, з більшою ставкою) – через це знижується CTR і підвищується вартість кліка.

3. За допомогою інструментів добору ключових слів від Google і Яндекс підібрали нові цільові фрази і мінус-слова.

Що це дало: нові цільові фрази допомогли збільшити охоплення, а мінус-слова – підвищити CTR і якість трафіку. Чим вище CTR, тим нижче вартість кліка. Чим якісніше трафік, тим більше коефіцієнт конверсії.

4. Періодично перевіряли тексти оголошень. В результаті зупиняли неефективні, писали нові варіанти.

Що це дало: не допускалось просідання CTR через неефективні текстів. Підвищувалася кликабельность за рахунок написання нових варіантів.

висновок

У контекстній рекламі питання грошей тісно пов’язаний з питанням відповідності рекламних кампаній інтересам користувачів, яким показуються оголошення. Точна, релевантна реклама обходиться дешевше і привертає більше клієнтів. Але при цьому вимагає великих витрат часу на налаштування і оптимізацію рекламних кампаній.

Оптимізувати рекламу потрібно регулярно. При цьому знати, де зупинитися, щоб кожні витрачені 1000 грн. приносили більше ніж 1000 грн. ефекту (збільшення кількості покупок або економії рекламного бюджету).

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!