Вашій увазі пропонуємо ще одну цікаву статтю по SEO, в якій описані базові кроки, застосування яких покращує видимість сайту в пошуковій системі.
Беручись за роботу просування сайту, рекомендується використовувати провідну карту, яка допоможе вам оптимізувати сайт під пошукову систему. Правильне застосування описаної тактики і стратегії дадуть вам бажані результати.
У нашій статті ви маєте можливість ознайомитися зі списком завдань, які використовує автор даного матеріалу в якості чек-листа, працюючи над проектами своєї клієнтської бази.
зміст:
- Індексація сайту
- Аналіз його відвідуваності
- Оптимізація сайту (технічна)
- Оптимізація сайту (внутрішня)
- Оптимізація сайту (зовнішня)
- ключевики
- Наповнення сайту
- авторитетність сайту
- монополія
- фактор поведінки
- Накрутки – вся правда про них
- Підготовка до старту.
Індексуємо сайт – основні кроки
- На початковому етапі вам необхідно створити обліковий запис на gmail, а також в Яндексі, після чого додати свій сайт в інструменти Вебмастера.
- Наступний крок індексація сайту – настройка файлів Robots.txt і .htaccess. Потрібно створити карти сайту в форматі HTML і XML.
Аналізуємо відвідуваність сайту – основні кроки
Для цього необхідно встановити Яндекс Метрика і Google Analitycs, після чого налаштувати в них намічені цілі.
Оптимізація сайту технічна
- Налаштувати ЧПУ і Canonical, видалити биті списки.
- Перевірити валідність коду.
- Рекомендація – не використовувати більше 100 посилань на одній сторінці! Зайві посилання видаліть.
ключевики
- Аналіз сайтів-конкурентів і підбір точних комерційних фраз.
- Складання списків інформаційних запитів.
Оптимізація сайту (внутрішня)
- Перший крок – установка хлібних крихт.
- Потім ретельно переглянете кількість посилань в тексті. Бажано складати унікальні Title, які містять заклик до дії для кожної окремої сторінки зі змістом ключових слів. Також, необхідно скласти унікальні Description, включаючи в них ключові слова і опис контенту сторінки.
- Обов’язкове використання заголовків (H1), що містять ключові фрази або слова. Потім проведіть оптимізацію картинок і підпишіть їх доступними для користувача назвами.
- Додайте опис в тег ALT.
- ля комерційних сторінок рекомендована кількість ключових запитів не більше 5 одиниць, причому одна така сторінка повинна відповідати одній групі запитів.
- Для підтвердження бронювання, кількість ключових запитів не повинно перевищувати 7 одиниць.
- Проведіть аналіз ТОПу, щоб правильно розуміти візуальний вигляд сторінки з текстом. Намагайтеся використовувати в текстах слова синоніми. У разі якщо запити в тексті написані не розмовною мовою, то їх пряме входження небажано.
- Приберіть фрейми і прихований текст.
Наповнення сайту і проведення його контенту
- Заведіть свій блог і опублікуйте на ньому контент, періодично його оновлюючи. Ваші статті повинні охопити всі інформаційні запити ніші.
- Проведіть аналіз ТОПу, щоб зрозуміти який контент краще ранжируется. Намагайтеся щодня додавати 1 новина, що дозволить поліпшити індексацію сайту.
- Публікуйте потрібно тільки структурований контент.
Оптимізація сайту (зовнішня)
- Щоб зовні оптимізувати свій сайт його необхідно додати в Google Place і Яндекс Довідник. Розміщуючи посилання в якісних каталогах однієї тематики та регіону, використовуйте правило: “Чим менше, тим краще”
- оверш покупку посилань, віддавайте перевагу тим з них, які принесуть хороший трафік. Не варто захоплюватися автоматичної покупкою посилань, а також великою кількістю дешевих посилань за короткий період часу.
- Тексти для посилань краще складати вручну.
авторитетність сайту
Зробіть на сайті словник термінів або Wiki сторінки. Намагайтеся залучати до сайту трафік з інших ресурсів, розміщуючи анонси статей на сайтах соцмереж. Обов’язково встановіть на сайті соціальну кнопку. Вступайте в переговори з авторитетними сайтами з проханням публікації експертного контенту.
монополія
Опублікований контент необхідно оптимізувати і просувати по 1-2 низькочастотних запитах, монополізувавши видачу своїм контентом.
фактор поведінки
Поведінкові фактори можна дізнатися з Яндекс.Метрики або google.analytics.
іже наводимо приклад показників, знаючи які вам вдасться вчасно покращувати поведінковий фактор природним чином.
1. ПІК – поведінковий індекс якості, який визначають критерії СПД і СУП;
2. СПД – середня привабливість документа. Тут буде відображено привабливість змісту посилання на сайт в пошуковій системі.
3. СУП – середня задовільному користувачів. Даний параметр відображає зацікавленість користувачів сторінки сайту.
Як поліпшити СПД?
Тема Title повинен бути цікавим і продають. Для стеження за текстом потрібно використовувати розширені сніппети.
Як поліпшити СУП?
Робіть посилання на вікістраніци або словник термінів. Добре продумайте, що ще може знадобитися користувачам. Намагайтеся аналізувати ключові запити і трафік. Додайте відео або цікаві презентації на своїй сторінці.
Правда про накрутки.
Сьогодні SEO ринок переповнений сервісами, які займаються накрутками показників. Наприклад, уявімо, що ви пошуковик, з великою базою документів і знанням медіан показників. Різке відхилення від відомої норми призводить до аномалії, і сприймається як спам. В результаті отримуєте санкції, які на перший погляд не відчутні, але при цьому пригальмовують розвиток проекту. Це і є типова помилка SEO, при якій власник сайту самостійно псує йому історію, дивуючись, чому його сайт не виходить в ТОП.
Використовувані види накруток:
- PhraseRank – використання великої кількості ключових слів.
- PageRank – закупівля посилань в автоматичному режимі.
- BrowseRank – переходи по зовнішніх посиланнях.
- ClickRank – кліки.
- Знаходження на сайті тривалого кількості часу і глибина перегляду його змісту.
Самостійно проводячи SEO-оптимізацію сайту можна використовувати вищеописані сервіси, при цьому дотримуватися планомірне збільшення показників. В іншому випадку ви ризикуєте отримати негативний результат.