Як визначити бюджет на створення інтернет магазину?

Час читання: 2 минуты

Надішлимо матеріал вам на пошту

Практично кожен день клієнти, знайомі і всі інші ставлять мені запитання “Скільки коштує сайт?”.

Насправді питання як мінімум складний, як максимум позбавлений сенсу без додаткового пояснення. Приблизно як “Скільки коштує автомобіль?”. Тому вирішив написати кілька статей в розрізі видів сайтів для відповіді на таке питання.

Скільки коштує інтернет магазин?

Давайте визначимося чи потрібен вам інтернет магазин.

Хто зазвичай намагається запустити онлайн продажу?

  1. один магазин (Спорт товари, все для дому, одяг, аптека);
  2. мережа магазинів;
  3. товари зі специфічною (вузької) аудиторією;
  4. унікальний товар (для регіону або світу);
  5. магазин продуктів харчування;
  6. ще немає нічого, хочеться відкрити магазин

Розглянемо кожен випадок детальніше.

У вас зараз один магазин

Швидше за все більшість покупців у вас з найближчих районів міста (а то і сусідніх будинків). Просуваючи магазин в кращому випадку ви зачепите все місто. Орієнтування ще не настільки крутий).

Радимо робити сайт візитку з описом категорій товарів, які продаєте, добре позначеною контактною інформацією. Також обов’язково розмістити магазин на картах (яндекс, гугл, OSM, 2 GIS, yarma, mapia …). Мають сенс тільки безкоштовні реєстрації. На ваші продажі буде впливати не якість і крутість сайту а його наявність, щоб покупці, які шукають поруч магазин його знайшли. Чим дизайн простіше – тим краще. Висновок: економимо гроші, ніж дешевше – тим краще. Інтернет магазин не потрібен.

Ви керуєте мережею магазинів

Тут вже є сенс думати про магазин. Закладіть такий же бюджет як на відкриття ще однієї торгової точки. 40% на створення, 60% – на початкове просування. Стартове просування інтернет вітрини вимагає більше грошей, ніж звичайного магазину.

Великою перевагою буде для вас налагоджена логістика і можливість самовивозу покупки з будь офлайн точки. На цьому можна навіть робити акцент в просуванні.

Висновок: інтернет магазин може бути, керувати ним потрібно як окремої точкою торгівлі.

специфічні товари

Прикладом таких товарів можуть бути вироби з бивня мамонта, каталоги для колекціонування листівок. Ризик того, що створений магазин не окупиться дуже великий. Для початку потрібно промацати ринок, знайти точки присутності цільової аудиторії, або створити їх, наприклад групи в соц мережах, спеціалізовані блоги, форуми. Там же можна і продавати. Коли покупки будуть регулярними можна робити дешевий інтернет магазин. І тільки з виходом на солідний оборот, наявністю необхідності в налагодженні бізнес процесів, автоматизації та інтеграції АТС, CRM, ERP, або ж дуже нестандартному дизайні є сенс планувати розробку крутого магазину. Закладайте в плани бюджет від 3 тис у.о., менше – немає сенсу переходити з дешевого інтернет магазину. Висновок: Інтернет магазин доречний тільки якщо ви переконаєтеся потенціал ринку. Почати краще з орендованих майданчиків таких, як prom.ua, lix … При необхідності в крутому дизайні, складних функція і наявності запасу грошей є сенс розробляти магазин під себе.

унікальний товар

Ви знайшли унікальний товар і він є тільки у вас, цей товар потрібен покупцям.

  1. Перевірте ринок, наскільки він великий (за допомогою орендованих майданчиків).
  2. Зробіть дешевий магазин і почніть його просувати.
  3. Попит сам покаже куди рухатися. Якщо ринок досить великий, продажу швидко збільшаться і буде сенс займатися автоматизацією.

Краще залучити інвестора, щоб швидко налагодити бізнес процеси, встигнути зробити це до появи конкурентів.

Висновок: максимально дешево перевірте, чи можливо продати вашого слона. Якщо можливо – здешевлює процес продажу і автоматизує. Ціна від 3 тис у.о.

Пишіть бізнес план, акуратно прораховують ризики.

Продуктовий магазин

Успішні приклади продуктових інтернет магазинів можна на пальцях перерахувати.

Якщо у вас є мережа продуктових магазинів – розглядайте інтернет магазин як окремий бізнес з великими ризиками а не як ще одну точку мережі.

Є варіант інтернет вітрини з доставкою з найближчого магазину, але це скоріше сервіс.

Пишіть бізнес план, акуратно прораховують ризики.

Єдиний інтернет магазин

Багато бізнесменів хочуть відкрити свій інтернет магазин за копійки і заробити на ньому мільйони. Є сотні захоплюючих бізнес планів, суть все така: приходить замовлення (продаємо клієнту за 100), забираємо у постачальника за 80, відвозимо кур’єром клієнту, отримуємо гроші. У роздрібній інтернет торгівлі маржа настільки низька, що заробляти на box moving (переміщенні коробок) на практиці не виходить. Добре, якщо вийде працювати в 0. Серйозні гравці ринку налагоджують власні поставки, отримують додаткові знижки дистриб’юторів, а заробляють все-одно на додаткових продажах і послуги.

Хочу вас якщо не відговорити від відкриття такого магазину, то хоча б двічі подумати.

Ціна від 3 тис у.о.

Переймаючись ціною скільки коштує інтернет магазин в першу чергу потрібно подумати чи потрібен він. Потім оцінити його корисність – що дасть інтернет магазин і наскільки свій магазин краще (дешевше) безкоштовних оголошень. І тільки після цього розраховувати бюджет, термін окупності, ціну володіння.

Хороших вам продажів і високих конверсій!

Автор:

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!