Як збільшити на 93,71% показник кликабельности прайс-листа?

Час читання:

Надішлимо матеріал вам на пошту

Сторінка з цінами – одна з найвпливовіших сторінок веб-ресурсу. А для такої бізнес-моделі як SaaS, це дуже важливо, тому що покупці проводять на цій сторінці досить багато часу.

Практичним прикладом може послужити фінська компанія Lyyti.com (компанія з розробки ПЗ для управління подіями), яка виявила що їх сторінка з цінами недостатньо ефективна. Отже, вони вирішили її кардинально змінити, але перш ніж це зробити, було вирішено провести А / В тестування.

проблема

Після декількох невеликих спліт-тестів і обговорення з відділом продажів, експерти по оптимізації конверсії виявили, що оригінальна сторінка з цінами була не дуже зручною.

Як показала карта кліків, потенційним покупцям часто доводилося залишати сторінку з цінами і переходити на сторінку з описом товарів, так як опису на прайсах занадто короткі і їх не влаштовують.

Ось ця вихідна сторінка:

вихідна сторінка

гіпотеза

Припустили, що чітке розташування всіх особливостей тарифних планів і додавання декількох СТА-кнопок повинно збільшити CTR і, відповідно привести до підвищення коефіцієнта конверсії.

І ось змінений варіант:

змінений варіант

тест

Два варіанти однієї і тієї ж сторінки показувалися порівну відвідувачам протягом більше 5 місяців.

результат

Акуратний новий дизайн здобув перемогу зі статистичною значущістю в 96% і підвищив кількість лидов на 93,71%.

Ось порівняння оригіналу з варіантом, який переміг:

Кращий варіант

 

Чим другий варіант краще?

Змінений варіант мав безліч вдалих елементів, яких не вистачало в оригінальній сторінці.

Ось ці елементи:

1) Чітко представлені особливості всіх тарифних планів.
В “оновленому” варіанті чітко розписані особливості тарифних планів, крім того їх (тарифні плани) стало досить легко порівнювати між собою, що полегшує прийняття рішення покупцем. В оригіналі такої можливості не було.
2) Кілька схожих кнопок СТА.
У порівнянні з первісним варіантом, у другому було на 5 кнопок СТА більше, що закликають відвідувачів зареєструватися і спробувати тестовий аккаунт.
В оригінальному варіанті повідомлення “Спробуйте всі функції і відчуйте всі переваги Lyyti безкоштовно” було “загублене” в описі тарифного плану і не відразу візуалізувалося.
У другому ж варіанті такі заклики зустрічаються над і під описом тарифних планів, що значно покращує зорове сприйняття.
3) Фокусування сторінки на головній меті.
У старому дизайні ми бачимо 4 кнопки заклику до дії однакового розміру і з двома різними повідомленнями. У другому ж варіанті таких кнопок 6, а повідомлення одне.

Друге повідомлення “Request a Quote” (Дізнатися ціну) видозмінилася і тепер сторінка має тільки одну мету – переконати відвідувачів зареєструватися і спробувати пробний аккаунт.

Маркетологи компанії зізналися що зрозуміли в чому секрет. Lyyti.com – невелика компанія маловідома за межами Фінляндії, тому сфокусувалися на цілі переконати підписатися на безкоштовний пробний аккаунт.

Ключові тези

1) Одна сторінка – одна мета. Наявність декількох цілей на одній сторінці можуть плутати відвідувачів, що негативно позначається на коефіцієнті конверсії.
2) Всіма можливими засобами дізнавайтеся більше про своїх відвідувачів. Аналізуйте їх поведінку на сайті, вивчіть статистику, поспілкуйтеся з відділом продажів (або безпосередньо з самими клієнтами). Це все дасть вам можливість зрозуміти в якому напрямку рухатися далі.
3) Не бійтеся кардинальних змін (навіть якщо це означає повне перепроектування сторінки).
4) І, звичайно ж, не забувайте проводити тестування.

наостанок

Оптимізація цінової сторінки може істотно підвищити ваші доходи, або, як мінімум, кількість користувачів.

Експерти Lyyti.com пояснюють це так: “цінність користувача, який в подальшому перетворюється в покупця, дуже висока (зазвичай, кілька тисяч доларів). Крім цього, користувачі, які придбали ліцензію залишаються клієнтами на кілька років. В цілому, збільшення кликабельности на 94% безсумнівно відобразиться на продажах. “

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!