Розробка сайту заводу по обробці листового скла Стекко
Розробка сайту заводу по обробці листового скла Стекко
Цьому Клієнту нас порекомендував його партнер, компанія ПБК, якої ми також надаємо послуги. Компанія “ПБК”.
Спочатку Клієнта цікавила зміна компанії, яка займалася техподдержкой його сайту. В ході спілкування і обговорення цілей і потреб Клієнта ми з’ясували, що його потребами є створення ефективного каналу залучення покупців через інтернет, автоматизація обліку і контролю замовлень через сайт, а також необхідність поділу каналів залучення оптових покупців (великих замовників) і роздрібних.
Для реалізації цих цілей, була розроблена Стратегія по залученню цільових клієнтів. Був перероблений існуючий сайт Клієнта для організації каналу продажів роздрібного сегмента, і розроблений новий сайт (включаючи створення профільного контенту) для залучення великих замовників.
Для контролю і аналізу каналів залучення покупців з інтернету, була впроваджена система Call tracking, проведена інтеграція з системою Bitrix24 CRM, побудована система наскрізної аналітики.
Як це виглядає