Філософія і принципи
Интерес
Компанія береться тільки за ті проекти, які цікаві нашим співробітникам з точки зору професійного розвитку, рівня оплати, режиму і комфортності роботи з замовником.
Їжа, приготована в гарному настрої, смачніше і корисніше. Тому ми розподіляємо проекти між співробітниками так, щоб кожен працював в задоволення.
Хто не хоче, шукає причини, хто хоче – можливості.
Репутація
Більшість замовлень ми отримуємо від постійних клієнтів і / або за їхніми рекомендаціями. У тому числі тому репутація для нас важливіше швидкого прибутку.
Ми чесні перед самими собою, співробітниками, клієнтами та партнерами. Думки і слова у нас не розходяться з ділом.
Наша команда багато важить в питанні захисту особистих і корпоративних даних своїх клієнтів.
Якість
Ми не прагнемо знизити ціну на шкоду результату. Якість послуг – ось наш пріоритет.
Ми готові нести відповідальність за свої дії (бездіяльності). Підтвердження цьому – договірні санкції за прострочення. Наприклад, щодня 1-5% від вартості замовлення.
Ми беремо тільки ті зобов’язання і даємо ті обіцянки, які можемо виконати. Обов’язковим пунктом договору є ліміт відповідальності, наприклад 5 тис грн.
Свобода
У нас немає штрафів і чіткого часу приходу на роботу. Співробітники вкладаються в терміни і виконують свої обіцянки, тому що це захоплююче і вигідно. Але тих, хто допускає повторювані помилки, чекає фізкультразмінка: від 5 разів присісти, підтягнутися або віджатися – на вибір.
Здоров’я
Співробітники нашої компанії вважають за краще здоровий спосіб життя, гумор і позитив.
Реалізм
Не все, що написано вище, виконується на всі 100%, але ми прагнемо кожен день ставати краще 🙂