Банерна реклама
Банерна реклама – графічне зображення з гіперпосиланням, яка веде на запропонований продукт (сайт). Його використовують в якості потужного інструменту для розкрутки. Така реклама, як банерна, не потребує особливого контенту, не потрібно придумувати заумні тексти і складати довгі оголошення. Але вона набагато ефективніше, ніж текстова реклама. Зображення моментально привертає увагу, тим більше якщо воно зображати правильну подачу інформації. Воно обов’язково зацікавить навіть того, хто даним продуктом не цікавився.
Як збільшити ефективність банерної реклами?
Аналізуючи статистику кожного банера, можна зробити висновки і вжити рішення, які внести корективи. Можна встановити певну частоту ротації – яка кількість раз показувати один банер одному користувачеві. За загальний час існування банерів статистика говорить про те, що один і той же банер не рекомендується показувати одному і тому ж відвідувачу веб-сторінки більш ніж двічі.
Яскравий, гарний, що привертає до себе банер, який розміщений на правильно підібраними майданчиками, обов’язково призведе величезна кількість відвідувачів на просувний сайт. Банер можна показувати на тисячах інтернет-сайтів (а це тисячі інтернет-користувачів!), Але це залежить від бюджету і медіаплану.
Причина низькоефективної банерної реклами
Однією з причин низької ефективності банера є неправильне його розташування на інтернет-сторінках. Іншими словами, ви продаєте товар однієї тематики, але розміщуєте його банер на сайті, несе зовсім інший сенс, де немає або дуже рідко з’являється та купівельна аудиторія, яка може зацікавитися вашою пропозицією. Можливо, вашою мотивацією було менш дороге розміщення, але результату така реклама не принесе, і ви просто даремно витратите гроші.
Для того, щоб підвищити ефективність вашої банерної реклами, необхідно проводити тестування різних видів банерів. Потрібно різним людям показувати різні типи банерів, і, відштовхуючись від статистики клікабельности, визначити для себе найвигідніший варіант.
Бажаний результат залежить від кількості і якості банерів, але ж для цього необхідні не тільки гроші, потрібно мати у своєму розпорядженні часом, знанням і досвідом. Тому рекомендовано довірити цю задачу професіоналам своєї справи, які мають ці корисними можливостями.
Банерна реклама можлива через мережу adwords, українську банерну мережу, і інші банерні мережі.
Тарифікація можлива як за покази банерів, так і за переходи. Вартість розробки банера 20 – 60 доларів.