Email-маркетинг

Email-маркетинг – це дуже сильний і ефективний метод для розкрутки будь-якого бізнесу і збільшення обсягу продажів. Полягає він в розсилці користувачам email листів.

Електронна пошта – це потужний маркетинговий інструмент, і якщо ви зважитеся використовувати його для просування свого бізнесу, то необхідно знати кілька моментів, що впливають на загальний успіх розкрутки.

1. Частота, з якою необхідно проводити розсилки, становить близько 2-3 разів на місяць. Тут немає точного шаблону або жорстких рамок. Все залежить від вашого конкретного випадку. Справа в тому, що якщо надсилати повідомлення своїм передплатникам рідше 2-3 разів на місяць, при отриманні чергового листа вони вас можуть і не згадати. Якщо ж робити це частіше, то повідомлення можуть сприйняти, як спам, і перестануть на них реагувати або і зовсім відпишуться від розсилки.

2. Клієнтська база для розсилок старіє протягом 2-3 місяців приблизно на 30%. Ваші передплатники можуть змінювати свої електронні адреси, відповідно ефект розсилки з часом будемо падати. Регулярно стежте за базою адрес і оновлювати її, щоб було видно результат.

3. Ефективність електронної розсилки, в основному, залежить від процентного співвідношення відправлених і відкритих листів, кількості переходів по посиланнях в повідомленнях і не високого рівня відписок від розсилки. Врахуйте – це не показник кількості передплатників! Ваша мета – не накопичити якомога більше адрес, а домогтися добровільної підписки людей. Що стосується ефективності самого сайту, то таким його можна вважати, коли близько 10% відвідувачів сайту перетворюються в клієнтів.

4. Важливе питання – підібрати сервіс для email-розсилок. Існує три основні варіанти проведення масової відправки листів:

  • програми для масової розсилки листів;
  • програмні модулі (плагіни);
  • різні сервіси для email маркетингу.

Найбільш об’ємні в статистичної інформації саме сервіси. Завдяки їм ви зможете дізнатися, хто саме відкрив лист, скільки людей перейшло по посиланнях, хто і на що кликав. Ці дані допоможуть вам в майбутньому проводити розсилку по певних сегментах (групам) ваших передплатників.

5. Коли краще проводити розсилку. Маркетологи вважають, що кращі дні для email розсилок – вівторок, середа і четвер. Але і тут потрібно враховувати особливості конкретно вашого випадку. Найефективніше час відправки листів – вранці з 9:00 до 10:00 і ввечері з 19:00 до 22:00.

Існує ще дуже багато нюансів. Саме під кожен випадок можуть відрізнятися як дрібниці, так і глобальні деталі, здатні вплинути на успішний результат проведених рекламних заходів. Email-маркетинг вимагає чітко побудованої стратегії проведення розсилок. Тільки маючи правильний план дій, складаючи грамотні продаються листи і створюючи інтерес у клієнтів ви ніколи не залишитеся без прибутку!