Інтернет PR
Public Relations (PR) – зв’язки з громадськістю. Це робота, яка формує громадську думку про компанію, товар, послугу і т.д. Самим недорогим видом PR-а нашого часу є просування в інтернеті. Інтернет PR – заходи, які спрямовані на впливові медіаресурси, такі як: новинні портали, соціальні мережі, форуми, блоги, пошукові системи і т.д.
Сучасний покупець, коли збирається придбати товар або послугу, в першу чергу шукає інформацію в мережі. Адже чим дорожче товар, тим складніше прийняти рішення і відповідно зростає значення інформації з різних джерел. Інтернет – це саме те місце, яке дозволяє розмістити необхідну інформацію оперативно і у великій кількості. Чим більше різноманітного контенту в інтернеті, тим більше збільшується видимість компанії.
Чим допоможе інтернет PR
Донесе інформацію до цільової аудиторії (майбутніх клієнтів), опише переваги, зацікавить в покупці, поширить позитивні відгуки, призведе потенційного споживача на сайт компанії.
Потрібен PR в інтернеті, коли виникають питання:
- Як підвищити популярність?
- Як повідомити про свою унікальність?
- Що розповісти про товар або послугу, а про що варто промовчати?
- Як домогтися великої кількості обговорень в інтернеті?
- Як виділити свою компанію / послугу на тлі конкурентів?
Практично всі компанії потребують PR послуги. Покупця нелегко вмовити неформальними методами. Найчастіше люди купують те, про що часто чули.
Закономірні підсумки інтернет
- зростання популярності і відвідуваності сайту компанії;
- зростання популярності компанії і підвищення її авторитету;
- зростання довіри до продукту і послуг компанії;
- зростання продажів;
- побудова міцних і довірчих відносин з потенційними партнерами;
- скорочення впливу конкурентів.
Ціна PR в інтернеті залежить від цілей, які потрібно досягти.
Вишліть нам на i@it4u.ua завдання і ми розрахуємо вартість.