Інтернет PR

Public Relations (PR) – зв’язки з громадськістю. Це робота, яка формує громадську думку про компанію, товар, послугу і т.д. Самим недорогим видом PR-а нашого часу є просування в інтернеті. Інтернет PR – заходи, які спрямовані на впливові медіаресурси, такі як: новинні портали, соціальні мережі, форуми, блоги, пошукові системи і т.д.

Сучасний покупець, коли збирається придбати товар або послугу, в першу чергу шукає інформацію в мережі. Адже чим дорожче товар, тим складніше прийняти рішення і відповідно зростає значення інформації з різних джерел. Інтернет – це саме те місце, яке дозволяє розмістити необхідну інформацію оперативно і у великій кількості. Чим більше різноманітного контенту в інтернеті, тим більше збільшується видимість компанії.

Чим допоможе інтернет PR

Донесе інформацію до цільової аудиторії (майбутніх клієнтів), опише переваги, зацікавить в покупці, поширить позитивні відгуки, призведе потенційного споживача на сайт компанії.

Потрібен PR в інтернеті, коли виникають питання:

  • Як підвищити популярність?
  • Як повідомити про свою унікальність?
  • Що розповісти про товар або послугу, а про що варто промовчати?
  • Як домогтися великої кількості обговорень в інтернеті?
  • Як виділити свою компанію / послугу на тлі конкурентів?

Практично всі компанії потребують PR послуги. Покупця нелегко вмовити неформальними методами. Найчастіше люди купують те, про що часто чули.

Закономірні підсумки інтернет

  • зростання популярності і відвідуваності сайту компанії;
  • зростання популярності компанії і підвищення її авторитету;
  • зростання довіри до продукту і послуг компанії;
  • зростання продажів;
  • побудова міцних і довірчих відносин з потенційними партнерами;
  • скорочення впливу конкурентів.

Ціна PR в інтернеті залежить від цілей, які потрібно досягти.
Вишліть нам на i@it4u.ua завдання і ми розрахуємо вартість.