Вірусний маркетинг

Для початку, що це взагалі таке. Вірусний маркетинг – це такий вид реклами, яка, так би мовити, «заражає» людини несе в собі інформацію. Іншими словами – це коли реклама подається так, що подобається людям, і вони самі із задоволенням готові про неї розповідати друзям і знайомим.

Рекламні «віруси» досить різноманітні і залежать від поставлених перед ними завдань. Але найголовніше, що і цей вид реклами досить важливий і ефективний.

Для поширення інформації про бренд або товар використовуються соціальні мережі і люди, які зацікавилися, знайшли вигоду для себе в просуванні даних позицій. Іноді вірусний маркетинг порівнюють з «сарафанне радіо» в Київській Русі, враховуючи способи поширення. Іншими словами, це не щось нове, а по новому піднесене і використовується старе.

Приклади вірусного маркетингу, які використовуються:

1) Відео (ролики, кліпи, трейлери до фільмів-новинок) – головне, щоб з’явилися емоції, що змушують ними поділитися.
2) Онлайн ігри, де для проходження якоїсь місії, отримання певної речі або бонусів необхідно залучення друзів. У підсумку – всім добре: розробники отримують все більше людей в грі, а самі гравці отримують обіцяні опції, і всі залишаються задоволені.
3) Статті, вірші або книги, що несуть провокаційний характер. Важливо, щоб це було цікаво максимально широкої аудиторії людей.

Особливою ефективності набере вірусний маркетинг, який просувається на сторінках соціальних мереж з великою відвідуваністю або інтернет-сторінках з реальними блогерами, які мають свою читацьку аудиторію і репутацію.

Як і будь-який вид маркетингу, вірусний теж має свої плюси і мінуси. До основних переваг можна віднести невеликі витрати і той факт, що інформація буде передаватися з довірою до того, хто про неї розповідає, а не нав’язуватися, як відбувається в інших випадках. Як недолік відводиться складність в організації контролю і часті випадки, коли сильно спотворюється первинна інформація.

Тепер ви маєте поняття, що таке вірусний маркетинг. З огляду на всі його чесноти і недоліки цей вид як і раніше має право на існування. Мало того – якщо ви хочете просувати свій бренд, послугу або товар, це стане ефективною допомогою на шляху до залучення клієнтів.

Вартість вірусного маркетингу

Ціна вірусного маркетингу залежить від вашої мети, і охоплена аудиторії. Потрібно врахувати, що не всі продукти можливо просувати за допомогою вірусного маркетингу, точніше до деяких досить складно придумати “вірус”.

Мінімальна ціна вірусної реклами 3 тис доларів. Щоб отримати хороший результат потрібно орієнтуватися на 5.