Чим займається веб-студія IT4U

Час читання:

Надішлимо матеріал вам на пошту

Друзі, вітаю!

Днями бачився зі своєю бабусею, спробував пояснити, чим я займаюся. Скоро і син почне задавати питання про сферу моєї діяльності, яка пов’язана з Інтернетом – це веб-студія IT4U. Ми допомагаємо бізнесу будувати продажу через інтернет.

Ключові компетенції IT4U:

  • побудова продажів через Інтернет;
  • інтернет маркетинг;
  • веб-аналітика;
  • проектування і розробка веб-сайтів.

А як це пояснити бабусі або дитині?

Колись давно головним в світі був той, хто вміє виробляти. Наприклад, створив щось хороше і потрібне – лопату. Її в тебе купують. Через час виробників “хорошого і потрібного” більшає і лопату купують не у того, хто її краще робить, а у того, хто її краще продає. Виходить, головними стали не виробники, а продавці. Сьогодні і тих, і тих – хоч греблю гати, тобто людина може вибирати те, що йому необхідно. Головним стає споживач.

Логічно, що успішним буде той бізнес, який знає, що саме потрібно споживачеві, і може донести інформацію про свій продукт тоді, коли споживачеві це потрібно. Людина, яка займається виявленням потреб і комунікаціями з клієнтами називається маркетологом.

Інтернет-маркетолог часто працює з відомими потребами вже відомих груп людей. Його завдання – донести інформацію про продукт від компанії до цільової аудиторії за допомогою Інтернету.

Інтернет-маркетолог може ще виконувати роль маркетолога – визначати цільову аудиторію (кому ми допомагаємо), їхні потреби (що ми їм робимо). Але це, скоріше, виняток, тому що такі питання знаходяться в зоні відповідальності власника бізнесу.

Веб-студія IT4U допомагає бізнесу донести інформацію про себе аудиторії для досягнення певної мети: покупка послуги, призначення зустрічі, підписка на розсилку, etc. Ми допомагаємо клієнту чітко сформулювати пропозицію, яке він доносить до своїх клієнтів. Також визначити, кому ця пропозиція буде актуальним, коли і де його краще запропонувати.

Приклад. Бізнес бухгалтерського аутсорсингу (приїжджає бухгалтер). Цільова аудиторія (потенційні клієнти) – власники, керівництво підприємств. Але для того, щоб більш точно і ефективно повідомити керівництву, що саме МИ можемо якісно вирішити їхні проблеми, потрібно розділити аудиторію на групи. Це: відкривається бізнес з серйозними планами зростання (зараз нуль людина, після відкриття наймають штат для побудова бізнесу); починаючий підприємець (на даний момент він один, коли буде потрібно найме першого співробітника); мікробізнес (5-10 чоловік в штаті), малий бізнес (10-50 чоловік в штаті). Природно, у кожного директора або власника будуть різні потреби і питання. А у малого бізнесу директор і власник часто різні люди. Тому ми беремо кожного персонажа (відому групу цільової аудиторії) і описуємо, які у них потреби, що їх цікавить при виборі бухгалтера, якими критеріями керуються.

Що передує питанню пошуку бухгалтера.

Приклад. Підприємець (директор і власник), у якого найманих працівників немає. Ще працює у роботодавця, але веде свій торговий бізнес, який почав приносити постійний дохід. Немає часу, знань і бажання вести бухгалтерію самостійно. Вирішив передоручити це професіоналу за щомісячне винагороди.

Перше питання, яке ми задаємо, – що передує потреби.

  1. Спочатку людина замислилася про бізнес.
  2. Потім вибрав нішу.
  3. Написав бізнес-план.
  4. Зареєстрував підприємство.
  5. Розробив веб-сайт.
  6. Запустив рекламу.
  7. Зіткнувся з бухгалтерією.

На кожному кроці людина шукає інформацію, спілкується на форумах і в соціальних мережах, робить якісь дії. На кожному з етапів ми можемо йому допомогти і тим самим донести інформацію про себе.

Ті, хто розробляють новий сайт і запускають рекламу, можливо, ще не обслуговуються по бухгалтерії. Можливо, їм це вже потрібно або в перспективі. Для них треба писати статті про розробку сайту і запуску реклами, звертаючи увагу на бухгалтерські питання цієї справи. Ненароком, подаючи дуже чіткий заклик до дії, який помітний тільки тим, у яких є потреба. Але без явної реклами!

На етапі реєстрації підприємства нашому підприємцю теж потрібно зануритися в світ бухгалтерії і законів. По-перше, ми можемо допомогти йому зареєструватися. По-друге, для тих, хто має намір реєструватися самостійно, – надати покрокову інструкцію з чітким закликом до дії.

При розробці бізнес-плану людина шукає про планування інформацію в Інтернеті. Тут ми можемо допомогти методологією написання бізнес-плану і їх прикладами. А також запропонувати послугу складання такого плану. І ще раз повідомити про себе.

Вибираючи нішу людина відвідує форуми по бізнесу і портали для підприємців, порівнює привабливість ніш, читає статті, дослідження, прогнози, ходить на семінари і тренінги по початку бізнесу. На цьому етапі ми можемо йому допомогти експертними статтями (знову ж, закінчивши їх закликом до дії), щоб перевести людину на наступний крок.

У цій аналітиці ми визначили потребу клієнта по ланцюжку прийняття рішення до бухгалтерського аутсорсингу. Маючи таку інформацію, вже просто зрозуміти, на яких сайтах, кому, коли і яку рекламу показувати.

Це стратегія інтернет-маркетингу.

Крім стратегії, є тактика.

Які рекламні інструменти використовувати:

Створення сайту – каталог послуг або продукції в Інтернеті, інформація про компанію, статті, фото, відео.

Пошукова реклама – це, коли вводиш купити телефон, і щоб сайт був на першій сторінці. Оплата за кожен клік потенційного клієнта.

Таргетингової реклама – реклама, яка показується людям, відповідним під певні критерії.

Пошукове просування – висновок сайту на першу станицю пошуковий системи по певних запитах. Оплата: щомісяця фіксована сума або за фактом наявності сторінки в ТОПі.

Інструментів є безліч, вище – найбанальніші.

Тактика – це також як використовувати кожен з інструментів оптимальним чином.

Ще ми займаємося веб-аналітикою. Веб-аналітика – це вимірювані показники роботи інтернет-маркетингу. Веб-аналітик може сказати, який інструмент маркетингу працює більш ефективно, який менш. Скільки коштує залучити одного клієнта через кожен інструмент. Що саме поліпшити в конкретному інструменті. Веб-аналітика – це цифри, статистика і великі таблиці з графіками.

Ще ми проектуємо сайти. Отримуючи на вході від інтернет-маркетолога, які інструменти повинні бути на сайті, проектувальник складає грамотну структуру сайту з продуманим функціоналом і сценаріями поведінки користувачів. Потім продумує кожну сторінку: які елементи (фотографії, кнопки, написи) повинні бути і в якій послідовності, щоб клієнту було зрозуміло, що натиснути, щоб виконати потрібну дію. На англійській мові це називається design (проектування), але у нас воно володіє іншим відтінком, тому – саме проектування.

 

Результат роботи проектувальника – це карта сайту з схематичним зображенням кожної сторінки – прототипом. Прототип можна побачити, роздрукувати, показати потенційним клієнтам і поліпшити до того, як сайт буде готовий. Це здешевлює розробку і зводить до мінімуму переробки.

Маючи прототип ми починаємо розробку сайту. Збираємо контент (фотографуємо, пишемо тексти, готуємо ілюстрації). Малюємо або купуємо дизайн – як буде виглядати сайт: шрифти, кольори, відступи … Верстаємо, щоб дизайн перетворився з картинки в HTML-код, який розуміють комп’ютери. Програмуємо, щоб HTML став живим, кнопки натискати, повідомлення отправлялісь.Наполняем контентом, який вже зібрали. Перевіряємо, що сайт працює так, як задумали. Навчаємо співробітників замовника, щоб вони вміли самостійно додавати тексти, сторінки, фотографії.

Головне завдання веб-студії IT4U – не зробити все своїми силами, а підібрати кращий набір інструментів, який допоможе бізнесу вирішити його завдання. У деяких інструментах ми не компетентні, наприклад, SMM, в такому випадку пропонуємо перевірених підрядників. У більшості інструментів, які потрібні нашим клієнтам у нас є власні співробітники, які показують хороший результат.

Ось коротко, чим ми займаємося щодня.

Сподіваюся, ця стаття була для вас корисною і пізнавальною.

Якщо є зауваження або доповнення – прошу написати мені a@it4u.ua , Я обов’язково їх врахую.

Якщо ви хочете стати частиною нашої команди і навчитися одному з перерахованих вище справ, теж пишіть мені.

Спасибі за ваш час!

Антон Золотарьов, власник веб-студії IT4U

https://www.facebook.com/zolotaryov.anton

a@it4u.ua

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!