5 причин для редизайну сайту

Час читання: 5 минут

Надішлимо матеріал вам на пошту

У наш час існує безліч агентств, які допомагають великій кількості компаній домагатися високих результатів маркетингу в інтернеті і за його межами. Наші експерти прийшли до висновку, що більшість маркетингових помилок, особливо в мережі, зводяться до п’яти:

Надто важка структура сторінок сайту

Проблема полягає в складності структури сайту до сприйняття відвідувачів. Великий досвід власників сайту вказує на те, що серед більшості відповідних пояснень проблеми складна структура вважається причиною номер один. Порада: На одному рівні ієрархії має бути 7 +/- 2 елементи. Краще менше. Якщо елементів більше – їх потрібно систематизувати або вибрати найважливіші.

Дуже яскравий дизайн

Ресурс може мати всіма можливими нагородами, але якщо він не відповідає вимогам аудиторії – про зручність користування сайтом, про успішний бізнес не може бути й мови. Кілька років тому, не мають успіху фінансової виручки “сайти-призери” зустрічалися дуже часто. Як не дивно, подібні ресурси можна зустріти і зараз.

Занадто довгий шлях між цільовими і конверсійними сторінками сайту

Десь на півдорозі між помітними сайтами і ресурсами зі складною структурою розташовуються сайти, які вимагають від користувачів сайту терпіння для здійснення конверсії. Навіть якщо окремі кроки зрозумілі кожному відвідувачу і прості в процесі виконання, існує проблема – їх занадто багато. Порада: Конверсійний шлях бажано повинен бути до трьох кроків. Бувають винятки, але свідомо так робити потрібно тільки якщо знаєш навіщо.

Занадто короткий шлях до цільової і конверсійної сторінок

За подібною проблемою в більшості випадків знаходиться багато інших. Про будь-які недоліки цільових сторінок, які збігаються з кількістю сторінок конверсії, вдасться судити за кількістю відмов. Порада: Якщо на конкретній сторінці конверсійного шляху спостерігається великий показник відмов її потрібно спрощувати. Один (але не єдиний) з методів – поділ на два кроки.

Дизайн сторінок сайту не відповідає тематиці сайту

Уявіть, що ви – власник гарного сайту, який почав показувати стабільні і високі результати при проведенні тестування, але він ніяк не приносить довгоочікуваного доходу. Навряд чи власникові сподобається, що користувачі сайту сприймуть конверсію за роботу. Кожен прагне до того, щоб зробити за відгуками друзів процес якомога природніше, і позбавити відвідувачів від будь-яких сумнівів стосовно дизайну сайту. Поліпшення дизайну сторінок сприятиме до збільшення конверсії.

 

Поділитися:

У вас є завдання для нас?
Надішліть заявку, обговоримо і вирішимо!